Menü Bezárás

Tartalomjegyzék 

  1. Felek megjelölése 2

1.1. Szolgáltató 2

1.2. Vevő 3

1.3. Felek 3

  1. Hírlevél küldése 3

2.1. A szerződés lényege 3

2.2. A szerződéskötés nyelve, a szerződés időtartama 3

2.3. A szerződés formája, az őrzési határidő 4

2.4. A szerződés felmondása a Felhasználó által 4

2.5. A szerződés felmondása a Szolgáltató által 4

2.6. A panaszkezelés módja a felhasználói szerződés esetén 4

2.6.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál 4

2.6.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás 5

2.6.3. Békéltető Testülethez fordulás 5

  1. A szolgáltatási szerződés (továbbiakban: szerződés) létrejötte 6

3.1. A szerződéskötés nyelve, a szerződés lényege 6

3.2 .A szerződés létrejöttének regisztrációhoz kötöttsége 6

3.3. A szerződés létrejötte 6

3.4. A szerződés formája, őrzési idő 6

3.5. A megrendelés 6

3.6. Az adatbeviteli hibák javítása 7

3.7. A megrendelés visszaigazolása 7

3.8. A szerződés időtartama 7

3.9. A szolgáltatásnyújtás területi korlátai 8

  1. A szolgáltatási szerződés teljesítése 8

4.1. Fizetési feltételek, számlázás 8

4.2. A felhasználói fiók 8

4.3. A panaszkezelés módja a szolgáltatási szerződés esetén 8

4.3.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál 8

4.3.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás 9

4.3.3. Békéltető Testülethez fordulás 9

  1. Elállás 10
  2. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság 11

6.1. Jótállás 11

6.2. Kellékszavatosság 11

6.3. Termékszavatosság 12

  1. Egyéb rendelkezések 13

Fogalommagyarázat 15

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta 16

A békéltető testületek elérhetőségei 18

Alkalmazott jogszabályok felsorolása 21

Regisztráció törlése iránti kérelemminta 22

             

Általános szerződési feltételek

hatályos: 2023.11.04. napjától visszavonásig

 

A jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Elek Zita ev., mint Szolgáltató és az általa nyújtott szolgáltatásokat távollévők között kötött szerződés útján igénybe vevő természetes vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiség nélküli szervezet jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A jelen ÁSZF minden, olyan jogügyletre vonatkozik, amely pénzszolgáltatás ellenében történő szolgáltatásnyújtásnak minősül a

https://www.digitadmin.hu/wp/

név alatt működő szolgáltatások közül létrejövő felhasználói fiók használatára.

 

A Szolgáltatónál a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvényben rögzített magatartási kódex nem áll rendelkezésre, ilyen magatartási kódex alá nem veti magát.

 

A jelen ÁSZF-ben rögzített egyes fogalmakat a jelen dokumentum elválaszthatatlan, 1. sz. mellékletét képező Fogalommagyarázat tartalmazza.

1. Felek megjelölése

1.1. Szolgáltató

         Név:                                         Elek Zita ev.

         Székhely és levelezési cím:              5300, Karcag, Móricz Zsigmond utca 6.

         Telefonszám:                               +36 30 319 3202

         E-mail cím:                                 kapcsolat@digitadmin.hu

         Adószám:                                   48393884-1-36

         EV nyilvántartási szám:           58724158   

 

A Szolgáltató Ügyfélszolgálati tevékenységét a fenti elérhetőségeket biztosítja.

1.2. Vevő

         Az a természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli szervezet, aki a praeambulumban megjelölt domainek alatt nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe veszi.

1.3. Felek

         Szolgáltató és Vevő együttesen.

2. Hírlevél küldése

2.1. A szerződés lényege

         A szolgáltatás igénybevétele során a Szolgáltató és a Felhasználó között szerződés jön létre, amely alapján

         Felhasználó a szerződés értelmében díjfizetésre nem köteles, a Szolgáltató részére meghatározott rendszerességgel az alábbi témakörökben hírlevelet küldhet:

  saját szolgáltatások népszerűsítése,

  a Szolgáltató által a digitadmin.hu domain alatt üzemeltetett blogon megjelenő cikkekről szóló értesítés,

  értékesítési célú üzenetek, kampányok,

  kapcsolódó szolgáltatások népszerűsítése, ajánlása,

  munkalehetőségek bemutatása, ismertetése.

A szerződéskötés során a Felhasználó az alábbi adatokat köteles megadni:

         – név,

         – e-mail cím.

A Szolgáltató ezen túlmenően a szerződés teljesítése során az Adatkezelési Tájékoztatóban Hírlevélküldés cím alatt megadott adatokat kezeli.

2.2. A szerződéskötés nyelve, a szerződés időtartama

         A felhasználói szerződés megkötésének nyelve: magyar. A szerződés határozatlan időtartamú, kezdő időpontja a regisztráció Szolgáltató által történt visszaigazolása.

2.3. A szerződés formája, az őrzési határidő

         A Felek között létrejött felhasználói szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt elektronikus felületen iktatja, a felhasználói szerződés megszűnéséig őrzi. A hírlevél szolgáltatásról történő leiratkozással a szerződés is törlésre kerül.

2.4. A szerződés felmondása a Felhasználó által

         A felhasználói szerződést a Felhasználó bármikor indokolás nélkül felmondhatja akként, hogy hírlevél-regisztrációjának törlését kezdeményezi. A regisztráció törlésére a Szolgáltatóhoz e-mail útján, postai úton, vagy személyesen eljuttatott, törlést kezdeményező kérés alapján kerül sor. A Szolgáltató megvizsgálja, hogy a regisztráció törlését kezdeményező személy jogosult-e a szerződés megszüntetésére. Azon e-mail címről érkező lemondó levél, amely a feliratkozásban szerepelt, automatikusan jogszerűvé teszi a kérést.

2.5. A szerződés felmondása a Szolgáltató által

         A felhasználói szerződést a Szolgáltató azonnali határidővel, indokolás nélkül felmondhatja.

2.6. A panaszkezelés módja a felhasználói szerződés esetén

2.6.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál

2.6.1.1. A Szolgáltató a Felhasználónak a szerződés teljesítésével, illetve a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait

  1. a)   telefonon a Szolgáltató +36 30 319 3202, nem emelt díjas telefonszámán,
  2. b)   levélben a Szolgáltató 5300, Karcag, Móricz Zsigmond utca 6. szám alatti székhelyén,
  3. c)     elektronikus levél útján a Szolgáltató kapcsolat@digitadmin.hu e-mail címén fogadja.

 

 A bejelentett panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval (sorszámmal) látja el, amelyet köteles a Felhasználóval közölni.

2.6.1.2.Telefonon történő panaszbejelentés esetén a Szolgáltató a Felhasználóval folytatott beszélgetést jegyzőkönyvben rögzíti, szolgáltató hangrögzítést nem alkalmaz. A panaszfelvételi jegyzőkönyvet Szolgáltató mindaddig tárolja, amíg a panasz kivizsgálása mindkét fél részére megnyugtató módon le nem zárult, legfeljebb azonban 90 napig. A panaszfelvételi jegyzőkönyv egy példányát a Felhasználó ismert e-mail címére, ennek hiányában számlázási címére meg kell küldeni a felvételét számított 15 (tizenöt) napon belül.

2.6.1.3. A szóbeli (telefonon vagy az üzletben történő személyes megjelenés során jelzett) panaszt a Szolgáltató – ha a panasz jellege ezt lehetővé teszi – azonnal kivizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha az azonnali kivizsgálás nem lehetséges, vagy Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, úgy Szolgáltató a panaszról készült jegyzőkönyvet másolati példányban 15 (tizenöt) napon belül Felhasználó regisztrációja során megadott e-mail címére megküldi.

2.6.1.4. Írásban (e-mail vagy postai úton) bejelentett panaszt a Szolgáltató 15 (tizenöt) napon belül köteles megvizsgálni és további 15 (tizenöt) napon belül köteles érdemben megválaszolni a Felhasználó részére. A válasz megküldése a Felhasználó regisztráció során megadott e-mail címére történő elektronikus levéllel, vagy amennyiben írásos kérelmében ezt a Felhasználó kifejezetten kérte, úgy a Felhasználó által megjelölt postacímre megküldött postai levéllel történik.

2.6.1.5. A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát Szolgáltató 5 évig köteles őrizni.

2.6.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás

         Amennyiben Felhasználó a jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. Az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság 2017. január 1-jétől a Felhasználó lakóhelye szerint illetékes járási hivatal. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Felhasználó lakóhelye szerint illetékes járási hivatal a http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista weboldalon kereshető meg.

2.6.3. Békéltető Testülethez fordulás

         A szerződés megkötésével és a szerződés teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a Felhasználó a lakhelye szerint illetékes, a kereskedelmi és iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez fordulhat, amennyiben a Szolgáltatóval történő egyeztetése nem vezetett eredményre.

         A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fogyasztóvédelmi tv.”) rendelkezései alapján a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában – a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében meghatározott Fogyasztón kívül – fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületek elérhetőségeit a jelen ÁSZF 3. számú melléklete tartalmazza.

         A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltetető testület elérhetőségei: (cseréld ki a saját megyéd hivatalának adataira, lentebb listában megtalálod)

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Mobil: 20/373 2570      

e-mail : bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

 

         A Fogyasztóvédelmi tv. szerint a békéltető testületek eljárása tekintetében Fogyasztónak minősülő Felhasználó a Békéltető Testület felé benyújtandó panaszát online is előterjesztheti a http://ec.europa.eu/odr honlapon található online vitarendezési platformon keresztül.  Az online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait ebben az esetben a Budapesti Békéltető Testület látja el, amelynek telefonszáma: +36 1 488 2131, fax-száma: +36 1 488 2186, honlapja: http//bekeltet.hu, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. emelet 310., levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10., és e-mail címe. bekelteto.testulet@bkik.hu.

3. A szolgáltatási szerződés (továbbiakban: szerződés) létrejötte

3.1. A szerződéskötés nyelve, a szerződés lényege

         A szerződéskötés nyelve: magyar. A szerződés alapján a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására, a Vevő a szolgáltatás ellenértékének megfizetésére köteles.

         A Szolgáltatás kizárólag Magyarország területére irányuló tevékenységet folytat, határokon átnyúló szolgáltatási tevékenysége nincs.

3.2 .A szerződés létrejöttének regisztrációhoz kötöttsége

         A szerződés megkötése során nem törtéténik regisztráció.

3.3. A szerződés létrejötte

         A szerződés akkor jön létre, amikor a Vevő megrendeléséről megkapja a díjbekérő visszaigazolást. A weboldal felületén történő megrendelés esetén a visszaigazolás e-mail, amely Vevő e-mail címére érkezik meg, és amely Szolgáltató szerződés létrejöttét rögzítő nyilatkozatát tartalmazza.

3.4. A szerződés formája, őrzési idő

         A Felek között a termék megrendelésével létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

3.5. A megrendelés

3.5.1. A digitadmin.hu oldalon igénybe vehető szolgáltatásokat a weboldal Kapcsolat/Elérhetőségek felületén feltüntetett telefonszámon, email címen rendelheti meg. A megrendelő űrlapról az Adatkezelési tájékoztató és az Általános Szerződési Feltételek elérhető. A megrendelésnek nem feltétele a hírlevélre történő feliratkozás, de az Adatkezelési tájékoztató és a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása igen.

Ha a szolgáltatásra történő előfizetés előtt a Vevőnek a szolgáltatással kapcsolatban további kérdése merülne fel, úgy a weboldal oldalainak láblécében, valamint a jelen ÁSZF 1.1. pontjában is szereplő ügyfélszolgálati elérhetőségeken (telefonszám, e-mail cím) azokat felteheti, az ügyfélszolgálat elérhetősége telefonon, e-mail útján munkanapokon 9:00 óra és 16:00 óra közötti időszakban biztosított.

3.5.2. A  weboldalon megrendelhető szolgáltatások ára megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja. Az árváltoztatás a weboldalon történő megjelenéssel válik hatályossá. A már megrendelt szolgáltatást Szolgáltató a rendeléskor érvényes áron köteles Vevő részére értékesíteni (ajánlati kötöttség).

3.5.3. Az űrlap elküldésével Vevő a szolgáltatás tekintetében vételi ajánlatot tesz, azt megrendeli, így a Megrendelés elküldése ezen gombra történő kattintás a Vevő részéről fizetési kötelezettséget keletkeztet a szolgáltatás díja tekintetében.

3.5.4. A Vevő a megrendelés elküldésével ajánlatot tesz a Szolgáltatónak a szolgáltatás igénybe vételére, és ezen ajánlat keretein belül kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt szolgáltatást igénybe veszi, illetve annak díját és a fizetés kapcsán felmerülő esetleges költséget megfizeti. Amennyiben Vevő e kötelezettségét részben vagy egészben megszegi, Szolgáltató a szerződésen ennek tényét záradékban rögzíti, és a későbbiekben a Vevő további megrendeléseit jogosult megtagadni.

3.6. Az adatbeviteli hibák javítása

         Az adatbeviteli hibák javítására a Vevőnek az egyedi szolgáltatás rendelése során megrendelés elküldése” gombra történő kattintás előtt van lehetősége. Amennyiben Vevő az adatbeviteli hibát a rendelést visszaigazoló elektronikus levélben észleli, úgy annak javítását a jelen ÁSZF 1.1. pontjában rögzített ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudja kezdeményezni. Az adatbeviteli hibák ügyfélszolgálaton keresztül történő javítását Vevő a megrendeléstől számított 8 (nyolc) órán belül kezdeményezheti, de – amennyiben ezen időtartam lejárta az ügyfélszolgálat 1.1. pontban jelzett elérhetőségi idején kívül esik – legkésőbb a következő munkanap délelőtt 9:00 órájáig. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibás adatok megadása következtében felmerült károkért.

3.7. A megrendelés visszaigazolása

         A megrendelés visszaigazolása 24 órán belül visszaigazoló e-mail útján, vagy telefonos egyzetetés történik. A visszaigazoló e-mail tartalmazza

  a megrendelt szolgáltatás megnevezését,

  a megrendelt szolgáltatás díját (fizetendő összeget),

  a rendelés dátumát,

  a fizetés módját,

  a kapcsolattartó adatokat (e-mail cím és telefonszám),

  a számlázási nevet és címet,

  az esetlegesen a fizetési mód kapcsán felmerülő többletköltséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail tájékoztatást ad arról, hogy a Vevő megrendelése a Szolgáltatóhoz beérkezett, egyúttal a szerződés létrejöttét is igazolja. A szerződés arra figyelemmel jön létre, hogy a Szolgáltató a weboldalában kizárólag olyan szolgáltatások nyújtását kínálja fel, amelyek az adott pillanatban ténylegesen elérhetők.

         A levél tartalmazza továbbá az elállásra vonatkozó szabályokat a jelen ÁSZF részeként.   

         A Vevő mentesül a megrendelésével keletkezett ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 24 órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól a visszaigazolást a fenti adatokkal.  

3.8. A szerződés időtartama

         A Felek között a szerződés határozatlan időre jön létre.

3.9. A szolgáltatásnyújtás területi korlátai

         Szolgáltató kizárólag Magyarország területén nyújtja a szolgáltatást, külföldi számlázási vagy szállítási cím megadásával történő megrendelés teljesítését Szolgáltató nem vállalja.

4. A szolgáltatási szerződés teljesítése

4.1. Fizetési feltételek, számlázás

4.1.1. A Vevő a díjbekérőben rögzített számlaszámra az ott írt határidőn belül köteles megfizetni a szolgáltatás díját. Amennyiben a szolgáltatás díja a Szolgáltatóhoz nem érkezik meg, úgy azt Szolgáltató úgy tekinti, hogy Vevő az elállási jogával élt.

4.1.2. Szolgáltató a Vevő részére a szerződés létrejöttekor díjbekérőt állít ki a megrendelt szolgáltatás díja tekintetében. A díjbekérőt Vevő részére elektronikus úton küldi meg Szolgáltató. Vevő a jelen ászf elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy részére a díjbekérő és a számla elektronikus úton, a megrendelés során megadott e-mail címére kerüljön megküldésre. A számla kiállítására a Vevő által történt fizetést követően kerül sor, amelyet Szolgáltató ugyancsak elektronikus úton küld meg Vevő részére.

         A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Vevő elektronikus levelezésének beállítása következtében a Szolgáltató által kiállított díjbekérő vagy számla a Vevő postafiókjának levészemét (spam) mappájába vagy címkéje alá kerül, és Vevő ezért nem jut hozzá a számlához.

         Amennyiben Vevő a részére megküldött díjbekérőt, vagy a számlát nem kapta meg, úgy azok újraküldését kérheti az Ügyfélszolgálattól az 1.1. pontban rögzített elérhetőségeken.

 4.2. A felhasználói fiók

4.2.1. A szerződés létrejöttét követően a Szolgáltató létrehozza a felhasználói fiókot a Vevő részére, amelyről külön e-mail értesítést küld Vevő részére a rendszer. A Vevő a felhasználói fiókjában érheti el az általa előfizetett szolgáltatásokhoz, szolgáltatásokhoz kapcsolódó anyagokat.

 

4.2.2. A felhasználói fiókot Szolgáltató mindaddig biztosítja Vevő részére, amíg a szerződés közöttük fennáll. A felhasználói fiók Szolgáltató általi törlésére a Vevő kérésére is sor kerülhet, azonban a felhasználói fiók törlése a szerződés megszűnését eredményezi.

4.3. A panaszkezelés módja a szolgáltatási szerződés esetén

4.3.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál

4.3.1.1. A Szolgáltató a Vevő szolgáltatással vagy a szerződés teljesítésével, illetve a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az 1.1. pontban rögzített ügyfélszolgálati elérhetőségein biztosítja.

         A bejelentett panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval (sorszámmal) látja el, amelyet köteles a Vevővel közölni.

4.3.1.2.Telefonon történő panaszbejelentés esetén a Szolgáltató a Vevővel folytatott beszélgetést jegyzőkönyvben rögzíti, szolgáltató hangrögzítést nem alkalmaz. A panaszfelvételi jegyzőkönyvet Szolgáltató mindaddig tárolja, amíg a panasz kivizsgálása mindkét fél részére megnyugtató módon le nem zárult, legfeljebb azonban 90 napig.

4.3.1.3. A szóbeli (telefonon vagy az üzletben történő személyes megjelenés során jelzett) panaszt a Szolgáltató – ha a panasz jellege ezt lehetővé teszi – azonnal kivizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha az azonnali kivizsgálás nem lehetséges, vagy Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, úgy Szolgáltató a panaszról készült jegyzőkönyvet, másolati példányban 15 (tizenöt) napon belül Vevő megrendelés során leadott számlázási címére megküldi.

4.3.1.4. Írásban (e-mail vagy postai úton) bejelentett panaszt a Szolgáltató 15 (tizenöt) napon belül köteles megvizsgálni és további 15 (tizenöt) napon belül köteles érdemben megválaszolni a Vevő részére. A válasz megküldése a Vevő megrendeléskor megadott e-mail címére történő elektronikus levéllel, vagy amennyiben e-mail cím nem került rögzítésre (pl. telefonon történt rendelésfelvétel során), úgy a Vevő számlázási címére megküldött postai levéllel történik.

4.3.1.5. A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát Szolgáltató 5 évig köteles őrizni.

4.3.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás

         Amennyiben Vevő a jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. Az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság 2017. január 1-jétől a Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal a http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista weboldalon kereshető meg.

4.3.3. Békéltető Testülethez fordulás

         A termékek minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szerződés megkötésével és a szerződés teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a Vevő a lakhelye szerint illetékes, a kereskedelmi és iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez fordulhat, amennyiben a Szolgáltatóval történő egyeztetése nem vezetett eredményre.

         A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fogyasztóvédelmi tv.”) rendelkezései alapján a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában – a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében meghatározott Fogyasztón kívül – fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületek elérhetőségeit a jelen ÁSZF 3. számú melléklete tartalmazza.

         A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltetető testület elérhetőségei:

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület

5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Mobil: 20/373 2570      

e-mail : bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

         A Fogyasztóvédelmi tv. szerint a békéltető testületek eljárása tekintetében Fogyasztónak minősülő Vevő a Békéltető Testület felé benyújtandó panaszát online is előterjesztheti a http://ec.europa.eu/odr honlapon található online vitarendezési platformon keresztül.  Az online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait ebben az esetben a Budapesti Békéltető Testület látja el, amelynek telefonszáma: +36 1 488 2131, fax-száma: +36 1 488 2186, honlapja: http//bekeltet.hu, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. emelet 310., levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10., és e-mail címe. bekelteto.testulet@bkik.hu.

5. Elállás

5.1.  A jelen (5.) fejezetben foglaltak kizárólag abban az esetben alkalmazandók, ha Vevő a Szolgáltatóval kötött szerződése tekintetében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1. § 3. pontjában szabályozott Fogyasztónak minősül. A Fogyasztó e meghatározás szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

5.2.  A Vevőt indokolási kötelezettség nélkül elállási jog illeti meg, amely elállási jogát a szolgáltatásnak a Vevő általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül gyakorolhatja.

A weboldalban elérhető szolgáltatások nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalmak. A Vevőt nem illeti meg az elállás joga a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállásra irányuló jogát.

 

         A weboldalban termék megvásárlására irányuló szerződés nem köthető, erre figyelemmel jelen ÁSZF az ilyen szerződésekre rendelkezéseket nem tartalmaz.

 

         A Vevő elállási jogát a díjbekérő megérkezését követően bármikor gyakorolhatja a fentiek figyelembe vételével, a szolgáltatás megkezdése előtt.

 

5.3.  A Vevő elállási jogát a jelen ÁSZF 2. számú mellékletében rögzített elállási nyilatkozatminta megfelelő kitöltésével és Szolgáltató részére történő elküldésével, vagy pedig erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának a Szolgáltató részére történő megküldésével gyakorolhatja. A Vevő elállási jogát kizárólag írásban gyakorolhatja. Írásos joggyakorlásnak minősül a postai úton (ajánlott vagy tértivevényes levélként) a Szolgáltató 1.1. pontban rögzített levelezési címre történő megküldés, valamint a nyilatkozatminta kitöltését követően annak a Szolgáltató 1.1. pontjában rögzített e-mail címére történő elküldése. A Fogyasztó elállási jogának gyakorlásának tekinti Szolgáltató azt az esetet, ha a díjbekérő alapján az abban megjelölt határidőre a szolgáltatás díja nem érkezik meg Szolgáltató ott megjelölt bankszámlájára.

 

5.4.  A Fogyasztó elállási jogának gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő nyilatkozatát a 5.2. pontban rögzített határidőn belül elküldte. Ha a Szolgáltatóhoz az elállási nyilatkozat késve vagy nem érkezik be, úgy Vevőt terheli annak bizonyításának kötelezettsége, hogy részéről az elállási jogot gyakorló nyilatkozat postán vagy e-mail útján határidőben megküldésre került.

 

5.5.  Amennyiben Vevő elállási jogát e-mailben gyakorolja, úgy azt a Szolgáltató a beérkezést követően a feladó e-mail címére küldött válaszüzenettel 1 (egy) munkanapon belül visszaigazolja. Amennyiben Vevő elállási jogát postai úton gyakorolja, úgy azt a Szolgáltató a beérkezést követően a vásárláskor megadott e-mail címre küldött üzenettel igazolja vissza, az átvételtől számított 3 (három) munkanapon belül. Ha e-mail cím nem került megadásra a vásárlás során (pl. telefonos megrendelés), úgy a Szolgáltató a Vevő részére a számlázási címére küldött postai levéllel igazolja vissza az elállást.

 

5.6.  A Vevő elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett, a szolgáltatás költségekkel növelt díját. A Szolgáltató főszabály szerint a szerződés teljesítése során a Vevő által választott fizetési módszerrel téríti vissza a Vevő részére a fenti összeget, amely a weboldal működési sajátosságait tekintve jelenleg: átutalás a Vevő azon bankszámlaszámára, amelyről a vételár a Szolgáltatóhoz megérkezett.

         A Szolgáltató nem köteles visszafizetni Vevő részére az összeget a Vevő elállása esetén, ha a weboldal adatai szerint a Vevő elállást rögzítő nyilatkozatát követően belépés történt a Vevő felhasználójával, figyelemmel arra, hogy ebben az esetben az on-line szolgáltatás igénybe vétele megtörtént.  

 

5.7.  A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát a fogyasztó és a vállalkozás kötött szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; ugyane jogszabályhely f) pontja alapján olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. A hivatkozott kormányrendelet 29. §-ának (1) bekezdésébe foglalt további kivételek tekintetében a weboldal esetén rendelkezni nem szükséges, az e jogszabályhely fent nem említett pontjaiban foglalt termékeket a Szolgáltató nem forgalmazza.

6. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

6.1. Jótállás

6.1.1. A Weboldalon megrendelhető szolgáltatások nem tartoznak a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá.

6.2. Kellékszavatosság

6.2.1. Kellékszavatossági igénye alapján a Vevő kérheti a hiba kijavítását, vagy a szolgáltatási díj arányos leszállítását kérheti, vagy a szerződéstől elállhat.

6.2.2. A Vevő választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át, azonban az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.   

6.2.3. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval írásban közölni a Szolgáltató jelen ÁSZF 1.1. pontjában meghatározott elérhetőségein. Szolgáltató írásbeli közlésnek tekinti a postai úton a 4060 Balmazújváros, Bem József utca 15/A. szám alatti levelezés címére megküldött levelet, valamint az emailcímed e-mail címére megküldött elektronikus levelet. Vevő a hiba közlését az írásos megkereséssel egyidejűleg telefonon is megteheti a Szolgáltató 1.1. pontban rögzített telefonszámán.

         Ha a Vevő a Ptk. szerinti Fogyasztónak minősül, úgy a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő a felelős.

         Közlés dátumának postai úton történő értesítés során a levél feladásának napja, elektronikus úton történő értesítés során az elektronikus levél Szolgáltató általi érkeztetésének napja minősül. Szolgáltató az elektronikus úton közölt hibajelzést legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja, a feladó e-mail címére megküldött válaszlevélben.

6.2.4. A Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától (azaz a szolgáltatás Vevő általi igénybe vételének időpontjától) számított 1 (egy) év alatt évül el. Amennyiben Vevő a Ptk. szerinti Fogyasztónak minősül, úgy ezen elévülési határidő 2 (kettő) év. A hiba kijavítását követően az elévülési idő újból kezdődik.

6.2.5. A kellékszavatossági igény érvényesítésének a teljesítéstől számított hat hónapon belül a közlésen túl nincs egyéb feltétele, azonban a teljesítéstől számított hat hónap elteltét követően a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

6.3. Termékszavatosság

6.3.1. A 6.3. pont kizárólag abban az esetben alkalmazható, amennyiben a Vevő a Ptk. által meghatározott Fogyasztó.

6.3.2. Termékszavatosság érvényesítése során a Vevő a szolgáltatás kijavítását kérheti, figyelemmel arra, hogy cserére az on-line nyújtott szolgáltatási szolgáltatások cseréje nem lehetséges. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a Szolgáltató által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi (jogszabályi) követelményeknek, vagy nem rendelkezik a Szolgáltató által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatosság érvényesítése során a termék hibáját a Vevő köteles bizonyítani.

6.3.3. Termékszavatosság alól a jelen weboldalban nyújtott szolgáltatásokra figyelemmel a gyártó vagy a Szolgáltató kizárólag akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető, vagy a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.  

6.3.4 A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval írásban közölni.

         Szolgáltató a felé történt írásbeli közlésnek tekinti a postai úton és az elektronikusan megküldött levelet is. Vevő a hiba közlését az írásos megkereséssel egyidejűleg telefonon is megteheti a Szolgáltató 1.1. pontban rögzített telefonszámán.

         A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős.

6.3.5. A Szolgáltatót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A Szolgáltató köteles Vevővel közölni a termékszavatossági igény érvényesítésének határidejét az adott termék vonatkozásában.

         A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben.

 

6.4.  Vevő egyszerre, egymással párhuzamosan termékszavatossági és kellékszavatossági igényt ugyanazon termék tekintetében nem érvényesíthet.

7. Egyéb rendelkezések

7.1.  A Vevő a weboldalat csak saját felelősségére használhatja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Vevőt a weboldal használata során ért olyan károkért, kellemetlenségekért, amelyek abból adódtak, hogy a Vevő a weboldal használata során nem kellő körültekintéssel járt el.

 

7.2.  A Vevő az adatait csak saját felelősségére teheti mások számára hozzáférhetővé. A Vevő az adatai megadását követően az Adatvédelmi tájékoztató elfogadásával hozzájárul az Adatvédelmi tájékoztató szerinti adatkezeléséhez. A Szolgáltató az Adatvédelmi tájékoztatóban foglalt személyeken és szervezeteken kívül Vevő adatait nem jogosult harmadik személyek részére átadni, illetve azokat nyilvánosságra hozni.

 

7.3.  A Szolgáltató a weboldal használói által tanúsított magatartásért felelősséget nem vállal. A Szolgáltató az esetleges jogellenes vevői magatartás esetén az eljáró hatóságokkal együttműködik a jogsértések felderítése érdekében.

 

7.4.  A Szolgáltató a termék rendeltetésellenes vagy a használati útmutatótól eltérő használatából eredő károkért felelősséget nem vállal.

 

7.5.  A honlapok teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A honlapon megjelenített tartalom (grafikai elemek, szöveges elemek, letölthető dokumentumok) vonatkozásában annak tulajdonosa, vagy e tartalmak tekintetében a használatra kizárólagosan feljogosított személy a Szolgáltató.

 

7.6.  A weboldalak WordPress alapon működő információs rendszerek, biztonsági fokuk megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban akárcsak az internet egyéb weboldalain történő böngészés során, a jelen weboldalak látogatása során is friss adatbázissal rendelkező kártevőirtó szoftvereket, illetve tűzfalat célszerű használni, emellett a látogató számítógépére telepített operációs rendszer biztonsági frissítéseit célszerű telepíteni.

 

7.7.  A Szolgáltató a jelen ÁSZF-et bármikor jogosult egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításról az érintett weboldalakon közleményt tesz közzé.

 

7.8.  Jelen szerződés vonatkozásában a hatályos magyar jogszabályok az irányadók, így különösen a jelen ÁSZF 4. számú mellékletében felsorolt jogszabályok, valamint a kapcsolódó magyar joganyagok.

 

7.9.  Jelen ÁSZF-hez 5 (öt) darab elválaszthatatlan melléklet tartozik, az alábbiak szerint:

  1. számú melléklet:   Fogalommagyarázat
  2. számú melléklet:   Elállási/felmondási nyilatkozatminta
  3. számú melléklet:   A békéltető testületek elérhetőségei
  4. számú melléklet:   Alkalmazott jogszabályok felsorolása
  5. számú melléklet:   Regisztráció törlése kérelemminta
  1. sz. melléklet

Neved által üzemeltetett weboldalak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott szolgáltatásainak általános szerződési feltételeihez

 

Fogalommagyarázat

 

A jelen mellékletben azon fogalmak kerülnek pontosításra, amelyeknek megmagyarázása az ÁSZF-en belül nem történt meg.

 

  1. Fogyasztó

1.1.  „Ptk. szerinti Fogyasztó”: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;

1.2.  „Fogyasztóvédelmi tv. szerinti Fogyasztó”: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. 

1.3.  A békéltető testületekre vonatkozó szabályok alkalmazásában a Fogyasztó”: az 1.2. pontban meghatározott természetes személyen túl az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

  1. Felhasználó

         A praeambulumban rögzített honlapok látogatója.

  1. weboldal

         A praeambulumban rögzített honlapokon működtetett on-line tartalomszolgáltatás.

 

 

 

  1. számú melléklet

Elek Zita ev. által üzemeltetett weboldalak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott szolgáltatások általános szerződési feltételeihez

 

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

  

Címzett:        Elek Zita ev.

            5300, Karcag, Móricz Zsigmond utca 6.

                        kapcsolat@digitdmin.hu

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:  

Szerződéskötés (megrendelés) időpontja:     ………………………………………………………………………………

 Termék(ek) megnevezése:                           ……………………………………………………………………………….

 A fogyasztó neve:                                        ……………………………………………………………………………….

A fogyasztó címe:                                        ……………………………………………………………………………….

Kijelentem, hogy a termék(ek) árának visszatérítését az alábbiak szerint kérem[1]:

  1. a)     A megrendelés során megadott címre történő készpénz-átutalással.
  2. b)     Az alábbi bankszámlaszámomra történő utalással:

 

         Számla jogosultjának megnevezése: ……………………………………………………………………………….

          Számlát vezető pénzintézet neve:     ……………………………………………………………………………….

          Bankszámlaszám:                            ……………………………………………………………………………….

 

  1. c)     A megrendelés során megadott számlázási címtől eltérő címre történő készpénz-átutalással.

         Tudomásul veszem, hogy a pénzösszeg visszafizetése során ebben az esetben is az én nevem kerül címzettként megjelölésre.

 

         A cím, amelyre kérem a visszatérítést:   ……………………………………………………………………………….

 

Tudomásul veszem, hogy jelen elállási nyilatkozat kizárólag a szolgáltatás megkezdését megelőzően, illetve amennyiben a szolgáltatás nem felel meg a Szolgáltató által nyújtott tájékoztatásban foglalt minőségi követelményeknek, úgy a kellékszavatossági jogom érvényesítése érdekében érvényes.

 

 

Kelt: ………………………………..(helység), …………. (év) ……………………………… (hó) …….. (nap)

 

 

 

 

…………………………………………………………

Fogyasztó aláírása

(csak postai visszaküldés esetén)

 

  1. számú melléklet

Elek Zita ev. által üzemeltetett weboldalak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott szolgáltatások általános szerződési feltételeihez

 

A békéltető testületek elérhetőségei

 

A területileg illetékes testületek mindenkori elérhetőségei a http://bekeltetes.hu weboldalon megtalálhatók, a jelen ÁSZF hatályba lépésének napján ezen honlapon az alábbi elérhetőség adatok kerültek közzétételre:

 

Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefon: 06-76-501-500

Fax: 06-76-501-538

Levelezési cím: 6001 Kecskemét, Pf. 228.

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap: http://bacsbekeltetes.hu

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: bekelteto@pbkik.hu

Honlap: http.//www.pbkik.hu

 

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefon: 06-46-501-091, 501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Honlap: http//www.bekeltetes.borsodmegye.hu

 

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Honlap: http://www.bekeltetes-csongrad.hu

 

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu és bekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

 

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefon: 06-36-416-660 / 105 mellék

Fax: 06-36-323-615

E-mail: bekeltetes@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.

Telefon: 06-20-373-2570

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

Email: kemkik@kemkik.hu

Honlap: http://kem-bekeltetes.webnode.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A

Telefon: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Honlap: www.nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefon: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-269-0703

Honlap: http://www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon: 06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

 

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: pergel.bea@vmkik.hu (Pergel Bea békéltető testületi munkatárs)

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: 06-88-814-111

Fax: 06-88-412-150

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap: http://www.bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefon: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

 

 

 

 

  1. számú melléklet

Neved által üzemeltetett weboldalak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott szolgáltatásainak általános szerződési feltételeihez

 

Alkalmazott jogszabályok felsorolása

 

A weboldalakban történő szolgáltatási tevékenység tekintetében

Ø  az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései,

Ø  a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény rendelkezései,

Ø  a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény rendelkezései,

Ø  az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései,

Ø  a Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) (EGT-vonatkozású szöveg)

Ø  a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései,

Ø  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései,

Ø  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései, valamint

Ø  a kapcsolódó jogszabályi rendelkezések az irányadók.

 

  1. számú melléklet

Neved által üzemeltetett weboldalak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott szolgáltatásainak általános szerződési feltételeihez

Regisztráció törlése iránti kérelemminta

(csak a regisztráció törlése iránti szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:        Neved

            Címed

                        Emailed

Alulírott kijelentem, hogy a Szolgáltató és köztem létrejött alábbi felhasználói szerződés kapcsán gyakorlom felmondási jogomat:  

Regisztrált e-mail cím:                                  ………………………………………………………………………………

Regisztrált név:                                            ……………………………………………………………………………….

Értesítési telefonszám:                                 ……………………………………………………………………………….

Regisztráció törlésének oka (nem szükséges megjelölni):                 

………………………………………………………………………………………………………………………………

Kijelentem, hogy a törölni kért fiókból folyamatban lévő megrendelést

indítottam / nem indítottam.

Tudomásul veszem, hogy az esetlegesen elindított megrendelést a regisztrációm törlése nem érinti, azt a Szolgáltató részemre továbbra is teljesíteni köteles.  

Kelt: ………………………………..(helység), …………. (év) ……………………………… (hó) …….. (nap)

 …………………………………………………………

Fogyasztó aláírása

(csak postai visszaküldés esetén)

[1] Kérjük, hogy a megfelelőt húzza alá, illetve bankszámlaszám választása, vagy eltérő postacímre kért kézbesítés esetén esetén egészítse ki!